Formularz do samopomocy: technika ABC


Dzięki poprzednim ćwiczeniom już wiesz, jak identyfikować negatywne myśli oraz jakie uczucie mogą im towarzyszysz, a teraz nauczyć się jak wykonać pełną analizę zdarzenia pod kątem wywołanych przez niego emocji, zachowań i myśli. Posłuży temu poniższe ćwiczenie (Formularz samopomocy: technika ABC) i wskazówka do jego wypełnienia.

Wystarczy ściągnąć plik i go wydrukować, a następnie sumiennie wypełnić krok po kroku dane zadanie. W pliku znajdziesz dokładną instrukcję postępowania, jak wypełnić dane ćwiczenie.

W kolejnym ćwiczeniu nauczysz się, jak przeformułować niezdrowe przekonania towarzyszące zdarzeniom, aby obniżyć poziom lęku i cierpienia psychicznego.

Jeśli masz problem z nazwaniem emocji, wróć do ćwiczenia nr 4 „Odgadnij swoje negatywne myśli”, gdzie znajdziesz odpowiednią ściągawkę z podpowiedziami.

Powodzenia!

Wasza Psychonomia

plik do ściągnięcia>>Formularz samopomocy_ABC


O Psychonomia - Anna Jerzak

Psycholog oraz specjalista komunikacji społecznej, pracuje w nurcie poznawczo – behawioralnym z pacjentami m.in. starającymi się o powiększenie rodziny i mającymi problemy w związku. Jest twórcą autorskich warsztatów o poznawczych metodach walki z negatywnymi myślami i psychologii mody, opartej na rzetelnych badaniach zagranicznych profesjonalistów.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *