Formularz do samopomocy: technika ABC


Dzięki poprzednim ćwiczeniom już wiesz, jak identyfikować negatywne myśli oraz jakie uczucie mogą im towarzyszysz, a teraz nauczyć się jak wykonać pełną analizę zdarzenia pod kątem wywołanych przez niego emocji, zachowań i myśli. Posłuży temu poniższe ćwiczenie (Formularz samopomocy: technika ABC) i wskazówka do jego wypełnienia.

Wystarczy ściągnąć plik i go wydrukować, a następnie sumiennie wypełnić krok po kroku dane zadanie. W pliku znajdziesz dokładną instrukcję postępowania, jak wypełnić dane ćwiczenie.

W kolejnym ćwiczeniu nauczysz się, jak przeformułować niezdrowe przekonania towarzyszące zdarzeniom, aby obniżyć poziom lęku i cierpienia psychicznego.

Jeśli masz problem z nazwaniem emocji, wróć do ćwiczenia nr 4 „Odgadnij swoje negatywne myśli”, gdzie znajdziesz odpowiednią ściągawkę z podpowiedziami.

Powodzenia!

Wasza Psychonomia

plik do ściągnięcia>>Formularz samopomocy_ABC


O Psychonomia - Anna Jerzak

Psycholog, psychoterapeuta oraz specjalista komunikacji społecznej, pracuje indywidualnie z osobami dorosłymi w nurcie integrującym podejście psychodynamiczne, systemowe oraz poznawczo – behawioralne. Jest twórcą autorskiego bloga, gdzie dzieli się recenzjami książek oraz ciekawostkami, dotyczącymi psychoterapii oraz psychologii, opartymi na rzetelnych badaniach profesjonalistów.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *