Formularz do samopomocy: technika ABC


Dzięki poprzednim ćwiczeniom już wiesz, jak identyfikować negatywne myśli oraz jakie uczucie mogą im towarzyszysz, a teraz nauczyć się jak wykonać pełną analizę zdarzenia pod kątem wywołanych przez niego emocji, zachowań i myśli. Posłuży temu poniższe ćwiczenie (Formularz samopomocy: technika ABC) i wskazówka do jego wypełnienia.

Wystarczy ściągnąć plik i go wydrukować, a następnie sumiennie wypełnić krok po kroku dane zadanie. W pliku znajdziesz dokładną instrukcję postępowania, jak wypełnić dane ćwiczenie.

W kolejnym ćwiczeniu nauczysz się, jak przeformułować niezdrowe przekonania towarzyszące zdarzeniom, aby obniżyć poziom lęku i cierpienia psychicznego.

Jeśli masz problem z nazwaniem emocji, wróć do ćwiczenia nr 4 „Odgadnij swoje negatywne myśli”, gdzie znajdziesz odpowiednią ściągawkę z podpowiedziami.

Powodzenia!

Wasza Psychonomia

plik do ściągnięcia>>Formularz samopomocy_ABC


O Psychonomia - Anna Jerzak

Psycholog, psychoterapeuta oraz specjalista komunikacji społecznej, pracuje indywidualnie z osobami dorosłymi w nurcie integrującym podejście psychodynamiczne, systemowe oraz poznawczo – behawioralne. Jest twórcą autorskiego bloga, gdzie dzieli się recenzjami książek oraz ciekawostkami, dotyczącymi psychoterapii oraz psychologii, opartymi na rzetelnych badaniach profesjonalistów.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *